In Memoriam

29 december 2018 20:00

In één week tijd hebben wij het droevige nieuws ontvangen dat onze leden Wim Verweij op 73-jarige leeftijd en Leo de Jongh op 70-jarige leeftijd zijn overleden.

Wim was 67 jaar lid van onze vereniging en nadat hij in de Vut ging heeft Wim jarenlang zijn steentje bijgedragen aan onze vereniging door elke maandag de velden en het terrein te verzorgen op ons Sportpark.

Wim kwam ook nog regelmatig naar wedstrijden van het 1e elftal kijken.

Leo was 63 jaar lid van onze vereniging en nog zeer actief als vrijwilliger. Hij draaide nog regelmatig bardiensten en zijn enthousiasme tijdens de lotenverkoop van de boodschappenmand rond wedstrijden van het 1e elftal was bij iedereen in de verre omtrek bekend.

We zijn Wim en Leo veel dank verschuldigd voor de inzet voor onze vereniging en zullen hun aanwezigheid missen op Sportpark ’t Hulster.

We wensen de familie Verweij en de Jongh veel sterkte toe de komende tijd met dit verlies.

Bestuur SV Buren