Stralende koppies bij 1e wedstrijd Buren Mini's

21 april 2019 21:30

Zaterdag 20 april hebben de Mini's van SV Buren hun eerste wedstrijd gespeeld waarin de leeftijdsgenootjes van Theole de tegenstander waren. Het team van trainer Mischa moest nog wel even wennen aan het spelen van een echte wedstrijd met een grote schare meelevende supporters, maar naarmate de wedstrijd vorderde kwam het team steeds beter in het spel en werd het eerste doelpunt gescoord.
De stralende koppies van onze "Toppers van de toekomst" maakten duidelijk dat het een geslaagde wedstrijd is geweest. De 3e helft werd ook meteen geïntroduceerd en er word al uitgekeken naar de volgende wedstrijd.