Brian Vogelzang maakt profdebuut

20 december 2020 9:15

Voormalig jeugdspeler Brian Vogelzang heeft zijn profdebuut gemaakt voor TOP Oss in de Keuken Kampioen Divisie.
Brian speelde in zijn jeugd t/m de D-pupillen voor onze vereniging en maakte daarna de overstap naar C.V.V. Vriendenschaar, Vitesse, Jong NEC en speelt momenteel op huurbasis voor TOP Oss.

Zijn debuutwedstrijd was meteen een mooie want uit bij NEC werd er met 0-1 gewonnen.

Voorafgaand aan de wedstrijd schreef het Brabants Dagblad een mooi artikel (lees hier) over Brian in aanloop naar de wedstrijd NEC - TOP Oss.

Wij wensen Brian heel veel succes met zijn carrière.