Buren 2 kansloos onderuit

RKTVC 3

Buren 2

27 september 2020 12:00

Voor de 2e competitiewedstrijd ging Buren 2 op bezoek bij RKTVC 3 in Tiel.  Door de vele blessures die Buren 1 en 2 teisteren waren er vandaag  wederom veel jeugdspelers aan de selectie toegevoegd. Al snel werd duidelijk dat Buren vandaag niks te vertellen had tegen de oudere maar zeer ervaren spelers van RKTVC.  Buren werd overklast en van het kastje naar de muur gestuurd en mocht dankzij uitstekend keeperswerk van  Donovan blij zijn dat er thee gedronken mocht worden met maar een 2-0 achterstand. In het begin van de 2e helft maakte Vincent na een mooie voorzet van Jeroen de aansluitingstreffer maar RKTVC nam hierna de regie weer in handen en voerde de score uiteindelijk op naar een verdiende 8-1 overwinning. Een kansloze match vandaag. Deze wedstrijd maar gauw vergeten en op naar de volgende wedstrijd thuis tegen BZS 3. Helaas zonder publiek en wedstrijdverslag want een virus gooit ons leven flink overhoop. Blijf gezond en houd je aan de regels, voor de gezondheid van jezelf en anderen zodat we hopelijk zo spoedig mogelijk onder gewone omstandigheden weer kunnen voetballen, supporteren en genieten van een normaal dagelijks leven.