de Club van 25 van SV Buren

10 september 2018 17:15

Het nieuwe seizoen is weer van start gegaan en dit is een mooi moment om de Club van 25 onder de aandacht brengen.

Wat doet de club van 25?

De club van 25 geeft SV Buren financiële steun bij extra activiteiten en iedereen kan een verzoek indienen voor een bijdrage aan een activiteit, aanschaf van materialen, of andere benodigdheden.

Wie zijn we?

De club van 25 bestaat uit personen die de club een warm hart toe dragen en jaarlijks € 25,- doneren.                                 Iedereen kan lid worden van deze club.                                                                                                                                                                Patrick van Dalem en Hans van Brenk ( Sponsorcommissie ) vormen het bestuur maar zijn op zoek naar iemand die leiding gaat geven aan de club van 25 .

Hoe werkt het?

Het bestuur van de club van 25 beoordeeld de binnen gekomen verzoeken en beslist of aan een verzoek toezegging gedaan kan worden.

Lid worden?

Op dit moment hebben we ongeveer 50 leden maar willen dit graag uitbreiden.                                                                                     Ben je nog geen lid en wil je dit graag worden of ben jij de aangewezen persoon om de club van 25 sturing te geven?                     Neem dan contact op met één van de volgende personen:

Hans van Brenk tel: 06-44027707

Patrick van Dalem tel: 06-30151412

Leden die al lid zijn kunnen de bijdrage voor dit seizoen afgeven aan Hans of Patrick of het overmaken naar rekeningnummer: NL24RABO0152073701

Vriendelijke groet,

Sponsorcommissie SV Buren.