Materialen, kleedruimtes en sponsorkleding

Regels voor gebruik materialen

• Trainers tellen het aantal ballen voor en na de training;
    Doorgeven aan terreinbeheer als er ballen missen na trainingen en wedstrijden.
  • Ballen terug in de rekken en afsluiten met het slot;
  • Pilons terug op het rek;
  • Verplaatsbare goals van het veld halen zowel bij trainingen als wedstrijden en op de daarvoor gereserveerde plaatsen terugzetten;
  • Niet in en aan de netten hangen.

Regels voor gebruik kleedruimten

• Voetbalschoenen buiten uitkloppen tegen elkaar en niet tegen de muren;
  • Afval in de daarvoor bestemde afvalbakken gooien;
  • De kleedkamers zowel na de training als na de wedstrijden schoon achterlaten.
    D.w.z. de vloer met de trekker natrekken en het vuil in de afvalbak doen;
  • Niet met de ballen tegen de muren trappen dit geldt voor zowel binnen als buiten;
  • Toiletten na gebruik schoon achterlaten;
  • Bij thuiswedstrijden dient de leider (ster) van het thuisteam erop toe te zien dat de kleedkamer van de tegenstander ook schoon wordt achter gelaten;
  • Dienblad t.b.v. thee of frisdrank terugbrengen in de kantine;
  • Na gebruik van de kleedruimte dient deze met de sleutel worden afgesloten.

Regels voor gebruik sponsorkleding

• Er dient zorgvuldig te worden omgegaan met sponsorkleding;
  • De kleding dient compleet gehouden te worden en niet afzonderlijk te worden gewassen;
  • Het is niet toegestaan sponsorkleding te dragen tijdens trainingen en in je vrijetijd;
  • Indien er tijdens het seizoen kleding stuk gaat kun je contact opnemen met de sponsorcommissie;
  • Aan het einde van ieder seizoen dient de complete set met sponsorkleding te worden ingeleverd bij de sponsorcommissie (Hans van Brenk)

Leiders en trainers dienen erop toe te zien dat bovenstaande regels worden gehandhaafd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking namens,

Het bestuur, vrijwilligers van terrein- en gebouwbeheer en sponsorcommissie van SV Buren.