Uitleg afgelastingen

Op de pagina "afgelastingen" kunt u wekelijks kijken of er wedstrijden zijn afgelast.

Afgelastingen kunnen door de Consul worden bepaald, in dat geval kan het zijn dat bij SV Buren enkele of alle wedstrijden worden afgelast.

Zo kan het ook zijn dat de Consul van een andere vereniging, waar één van onze teams een uitwedstrijd moet spelen één of meerdere wedstrijden afgelast. In dat geval weten wij over het algemeen pas vrij laat of dat het geval is. Toch zullen wij proberen deze afgelastingen zo snel mogelijk op de genoemde pagina te plaatsen. Door je aan te melden via sms bericht of via mail bericht ben je zo snel mogelijk op de hoogte van dit bericht. Meld je dus hieronder aan voor deze diensten.

Het kan ook zijn dat de KNVB wedstrijden afgelast voor een geheel District, Deze afgelastingen kunt u elke vrijdagavond vanaf 18:00 uur vinden op teletekstpagina 603 Zuid 1 cat B Wanneer u
hier klikt komt u op betreffende teletekst pagina terecht. U moet dan nog wel voor pagina 603 kiezen!!!!

Voor vragen vul dan het formulier in naar de afdeling websitebeheer en u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.

Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via SMS ontvangen?
Je krijgt maximaal 5 berichten per week. Één bericht kost 0,25 euro. Je kunt je altijd weer afmelden door ZET AFGELASTING UIT te sms'en.
Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via e-mail ontvangen?
Je kunt je op ieder moment weer afmelden door op de afmelding-link te klikken vanuit een verzonden e-mail notificatie.

Datum Wedstrijd Status Reden
Geen afgelastingen