Theole A2 - Buren JO19-1

13 maart 2010 15:00

13 Maart

Theole A2 - Buren A1

Nadat we eerder dit seizoen al twee keer hadden verloren bij Theole( 5-2 voor de beker en 3-2 voor de competitie) moesten we er weer heen. De vorige wedstrijd tegen hun hadden wij pech en schoten we 3 keer op de lat en een keer op de paal. Nu wilden we het beter doen. De jongens die niet hadden getraind zaten op de bank. We gingen goed van start en kregen al snel wat kansen via Tom en Douwe. Na een paar flinke kansen te hebben gemist scoorden we na 20 minuten spelen. Tom werd weggestuurd door Max en schoot op de keeper, waarna hij in de rebound scoorde. We bleven gevaarlijk en een tegenstander schopte door op Thomas en kreeg een gele kaart. Doordat we daarna wat flinke kansen hadden gemist(Max, Thomas, Douwe, Tom en Wesley) kreeg de tegenstander hoop om ook terug te komen. Dat deden ze 5 minuten voor rust door een onoplettende verdediging. In de rust konden we weer op adem komen om ons op te laden voor de tweede helft. Die tweede helft begon heel slecht. Na 5 minuten kregen we een tegendoelpunt door een fout op het middenveld. Twee minuten later scoorde Theole de   3-1 door weer een fout op het middenveld. Jan gaf ons het bevel om 1 op 1 te spelen achterin om zo iets te kunnen forceren. Dat lukte en we kwamen terug op 3-2 door een doelpunt van Jefrey die makkelijk kon intikken na een scrimmage. Dit gebeurde in de 70e minuut. Het bleek valse hoop te zijn, want de 4-2 kwam in de 80e minuut door weer een verdedigende fout. Toen gingen de koppen weer hangen en kon Theole wel heel makkelijk uitlopen tot 5-2 en 6-2 in de laatste vijf minuten, doordat het middenveld niet meer meedeed een daardoor een 7 tegen 4 situatie ontstond. Door slecht op te letten en de kansen te missen hebben we deze wedstrijd verloren. We waren zoals gewoonlijk de betere ploeg, maar weer mocht dat niet baten. Volgende week maar weer proberen om onze eerste punten binnen te halen.

Wouter