Beesd 3 (zon) - Buren 2

Buren 2

Mannen Zondag reserve, 2, 4e klasse 417

2 mei 2010 12:00

Na een goede reeks wedstrijden zagen we ernaar uit, om in beesd de verloren thuis wedstrijd recht te gaan zetten. Thuis waren we sterker, alleen konden we de bal er geen 1x in leggen.

Opstelling
De keeper vandaag was Jelle die de geblesseerde Luke verving, Dirk deed mee met Buren 1, terwijl Roel van Hensbergen van zijn vakantie aan het genieten was.
Keeper Jelle
Verdediging:  LB: Erwin, CV:Maik en Diego, RB: Kick
Middenveld:   LM: Tommie de Geus. VM: Rens, AM: Dieter, RM: Ruben
Aanvallers:    ''Steve'' en Roel van H.

We begonnen de wedstrijd in een regenbui en waren gelijk al sterker. Al kwam Beesd er enkele malen sterk en snel uit. Ze kregen dan ook enkele kansjes, maar Jelle stond goed te keepen.
Na enkele leuke aanvallen belande de bal op de rechter flank. Er kwam een voorzet waar Roel net niet bij kon en waar ''Steve'' finaal over de bal maaide. Enkele minuten laten werd op een zelfde manier een aanval opgezet. Dit maal nam Roel de bal aan, behield het overzicht en vond Tommie bij de 2e paal. Die hem via de paal in de korte hoek scoorde.

Beesd speelde met 2 spitsen, dus schoof Diego als vrije man door. Hij nam de bal aan, liep een paar meter en schoot toen ongehinderd richting de linker hoek van de goal.
Na de 2e goal werd de wedstrijd wat feller. In de 36e minuut ging Diego met zijn tegenstander een kopduel aan, hierbij kwamen de hoofden goed tegen elkaar aan. En bleken beide spelers fikse hoofd wonden te hebben. Waarbij Diego de huid boven zijn oog finaal had opgescheurd. Waarna de wedstrijd werd stil gelegd. Diego en zijn tegen speler zijn beide naar het ziekenhuis gegaan en daar waren voor beide wonden 5 hechtingen nodig. Gelukkig kwamen beide spelers zonder enige complicaties zo het ziekenhuis weer uit.

Het is jammer dat de wedstrijd waarin wij vrij makkelijk speelde zo vroeg ten einde kwam. We wachten af op het oordeel van de KNVB en hopen op de drie punten. Zo ja dan willen we onze reeks uitbreiden met winst thuis tegen DSC waarmee we 10 punten uit de laatste 4 hebben behaald.

Buren 2