Buren 2 - DSC 3 (zon)

Mannen Zondag reserve, 2, 4e klasse 417

9 mei 2010 14:30

Henk Honders

De laatste wedstrijd van het seizoen was alweer daar. Het hele elftal was compleet op Dieter na, Nick was speelgerechtigd. Daardoor mocht hij voor eigen publiek zijn debuut bij Buren 2 maken.

12.50 waren we met zijn allen aanwezig, er moest namelijk nog een foto gemaakt worden met de tassensponsor. Door een aantal uitwedstrijden achter elkaar, was er niet eerder een mogelijkheid om dit te doen. Rabobank West-Betuwe bedankt voor de mooie tassen.

We waren vroeg klaar met de foto. Er was dus tijd genoeg voor een ontspannen warming up.

De opstelling vandaag was.
K:Luke
RV:Kick  CV:Mike  LV:Edwin
RM:Ruben  CM: Rens & Diego  LM:Jelle
RB:Roel v. Hemert  CA:Dirk  LB Nick

Op de bank: Erwin, Steven en Roel van Hensbergen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1e Helft
De eerste 10 minuten, waren we erg sterk. Ons spel werd echter niet beloond met goals. Daarna speelde DSC met een sterke buitenspel val en werden we een paar keer dubieus terug gefloten. De eerste goal viel na een uitbraak over links Edwin kreeg de bal krulde hem met links mooi voor. Dirk zette daar zijn hoofd tegenaan en liet de keeper kansloos 1-0.
Na de 1-0 bleven wij problemen met de buitenspel val houden.
DSC was in de tussentijd met enkele geplaaste ballen gevaarlijk. Zoals we dit seizoen al te vaak deden, lieten we de tegenstander terug in de wedstrijd komen. Een lange bal belande uiteindelijk bij Rens in de voeten, maar deze liet zich echter van de bal beroven 1-1.

In de rust werden we erop gewezen meer over links te gaan voetballen. Nick die daar geen bal kreeg, ging teveel terug gezakt spelen in de. Waar we nu aanvallendereruit wouden komen. Rens en Kick werden gewisseld voor Steven en Erwin. Ruben werd de nieuw centraalmidden, Steven schoof door naar rechtsmidden. Rens was duidelijk niet blij met zijn wissel en besloot om te gaan kleden.

2e Helft
Vlak na rust scoorde we gelijk al. Nick brak door op links zag Roel v. Hemert voor de goal, die in 2 keer afmaakte 2-1. DSC was net als 2 weken geleden, niet zo goed als in de 1e helft. Waar we daar terugkwamen van 3-0 naar 3-3, Gingen we nu vol voor de winst.
Niet veel later brak Nick weer door over Links, dit maal plaatste hij de bal mooi in de verre hoek 3-1. Een paar minuten later kwam Nick op dezelfde manier voor de keeper deze keer scoorde hij met een geplaatst boogballetje 4-1.

Even later onstond er een opstootje rond Jelle, die hierbij een klap tegen zijn hoofd kreeg. Waarna de scheidsrechter besloot de wedstrijd te staken. DSC begreep dat er niets meer te halen viel en ging douchen.

Dit was voor Buren 2 een beetje een vervelend einde van het seizoen. Waar met 10 punten uit 4 wedstrijden, toch een erg sterke serie is neergezet. Hopelijk kunnen we deze positieve lijn volgend seizoen voortzetten.