Buren 2 - Beesd 3 (zon)

Aanval:
Roel en Dion Boon
Bank: Roel van Hensbergen, Thomas, Tommie, Edwin en Nick

Vandaag waren we met 16man en waren Dieter(1e), Diego en Steven(blessure) afwezig

We begonnen sterk aan de wedstrijd en vooral het eerste deel van de 1e helft dicteerde we het spel. Met vlagen speelde we Beesd van het kastje naar de muur. Nadat we een aantal goede kansen hadden gemist. Kreeg Roel de bal uit de kluts en werkte hem achter de keeper. 1-0 Hierna volgden nog enkele goede kansen, waarbij we of miste of de keeper in onze weg vonden.
Het laatste deel van de 1e helft zakten we qua spel in en maakte we een hoop slordige fouten. Echter zonder gevolgen en gingen we met een magere 1-0 de kleedkamer in.

Na wat omzettingen:
Maik eruit voor Edwin, Ruben voor Tommie, Thomas voor Dion en Nick voor Rens

Begonnen we sterk aan de 2e helft. Roel werd gevloerd in de 16. Tom Stien faalde niet en schoot de penalty goed binnen 2-0.  Niet heel veel later nam Thomas de corner, deze viel bij de 1e paal op het achterhoofd van Tommie. De bal verdween bij de 2e paal in de goal 3-0. Roel die de tweede helft op 10 speelde, schoot vanuit de 2e lijn fraai raak 4-0.
Beesd deed na een snelle omschakeling iets terug 4-1. Waarna Nick de keeper met een snelle beweging voorbij ging en de bal beheerst intikte. 5-1
De ingevallen Rens nam een vrije trap van 25 tot 20 meter goed op de schoen. De keeper ging gestrekt naar de hoek en kon de bal net houden. Thomas was attent en plukte de bal netjes uit de lucht en scoorde de 6-1.

Daar bleef het vandaag bij, we speelden een goede wedstrijd en het resultaat was niet meer dan verdiend.