Teisterbanders 3 (zon) - Buren 2

Roel en Thomas

Bank: Roel van Hensbergen, Dieter en Tommie

Afwezig: Diego, Nick, Erwin, Edwin en Steven

Vandaag speelden we uit naar Teistenbanders, de ploeg had in 4 wedstrijden 10 punten behaald. Dus we zouden het niet gemakkelijk krijgen. De eerste helft domineerde we het spel grotendeels en kregen we een aantal kansen. Toch was het de tegenstander die de beste kansen kreeg, echter kregen ze de bal niet in de goal.

In de rust werd Kick gewisseld door Tommie.

We begonnen ongeconcentreerd aan de tweede helft en ontvingen direct vanaf de aftrap een tegen goal. Slechter konden we de helft niet beginnen. Teistebanders dat zich vooral terug trok om te verdedigen en op de counter gokte speelde alle duels erg fel. Tom Strien kreeg een gestrekt been vol op zijn knie, maar kreeg de vrije trap tegen. Tom kon de wedstrijd niet afmaken en werd gewisseld vcor Roel van Hensbergen. Op het moment dat Tom naar de kleedkamer strompelde, kwam Roel van Hemert 1 op 1 met de keeper en vond een gaatje rechts van hem 1-1.
Thomas die door de wissel van Tom was gezakt naar de half werd gewisseld voor Dieter. In de tussen tijd kregen beide ploegen weer kansen, maar stonden beide keepers goed te spelen. Even later kwam Antwan door een slechte terug speelbal in botsing met zijn tegenstander en vroeg hij om een wissel. Kick verving hem. Een paar minuten later werd de bal van links ingebracht  en kwam de bal voor de voeten van een tegenspeler. Met een mooi boogballetje onderkant lat wist hij Luke te verschalken. Rens na een harde sliding niet meer door kon, werd door Antwan vervangen. Ongeveer 5 minuten voor tijd kwam een aanval via Antwan bij Roel van Hensbergen, de keeper bewoog naar de eerste paal en Roel schoot de bal achter hem langs richting 2e paal. 2-2.

2-2 was vandaag ook de eindstand, maar als we de 2e helft beter waren begonnen hadden we net zo goed kunnen winnen.