SV Buren JO12 weer aan de bak.

GVV JO12-1

Buren JO12-1JM

Regio Cup Groep 5 07

5 juni 2021 12:00

D.V. Casal

We mochten weer!  Na 245 dagen zonder officiele wedstrijd stond vandaag de uitwedstrijd tegen GVV op het programma.
Dat was weer even wennen😉. Veel te vroeg verzamelen en een speler die te laat was.
De wedstrijd uiteindelijk ruim verloren, maar wel na een 1-0 achterstand op 1-1 gekomen door een mooie goal van Stijn. Ondanks de vele reddingen van Cian toch met een achterstand de kleedkamer in voor de rust.
In de 2e helft hebben we de schade qua tegendoelpunten weten te beperken door keihard te werken. Helaas geen beloning gehad in de vorm van een goal.
Maar met 8 spelers van JO12 en 2 van JO10 hebben we het prima gedaan tegen een tegenstander die normaal een klasse hoger speelt.
Op naar de volgende wedstrijd!