Buren JO11-1 - Noordeloos E1

24 september 2011 10:45

S. Glaudemans

Buren E1 – Noordeloos E1

In de voorbereiding haalden onze E1 een paar kleine overwinningen. En leden iets meer grote nederlagen. Daarom is het verstandige besluit genomen om onze E-eentjes een klasse lager te laten indelen. Voor onze jongens beter omdat ze dan niet alleen dik verliezen. Maar ook dik kunnen winnen. Zoals tegen Noordeloos.

De wedstrijd tegen Noordeloos begon gelijkopgaand, met over en weer kleine kansjes. Na 10 minuten werd het eerste doelpunt gemaakt. En daarna ging het snel. Met de rust was het al 5-0. De veilige stand was  voor coach Rob reden,  om bij de jongens meer aandacht te vragen voor het samenspelen. En niet voor de eigen kans te gaan, door van veel te ver op doel te schieten. Mede hierdoor werd er in de 2e helft erg leuk gespeeld. Ook Noordeloos werd beter en zij wisten in de tweede helft ook 3x een doelpunt te maken. Omdat de onzen er in de tweede helft 6 inschoten werd de eindstand 11-3.

E1 speelde in deze wedstrijd met Robin in het doel, met Ruben, Conrad, Derk en Len achter, met Aaron, Luuk en Joey in het midden en met Luc in de punt.

Het competitieverloop is te volgen via voetbal.nl en via Buren.nl Tot mijn verbazing hebben de beide sites niet evenveel ploegen in onze competitiepoule. Buren.nl heeft Hardinxveld, Ammers en Peursum extra. Aangezien poules van 6 gebruikelijk zijn neem ik aan dat voetbal.nl het juist heeft.

Volgende week spelen we weer thuis om 10:45 tegen Heukelum E3. Maar ook hier zijn de websites van Buren en Voetbal.nl niet gelijk luidend.

Ad.

Boven: Schitterende safe van Robin.
Onder: mislukte nieuwe teamfoto (zie de konijneoortjes)

Joey demonstreert zijn goede traptecniek.