Groot-Ammers E2 - Buren JO11-1

E-Pupillen (najaar), E1, 3e klasse 319

29 oktober 2011 8:30

Groot-Ammers E2 - Buren E1 29 oktober 2011 3-5

Groot-Ammers heeft vrij grote jongens in hun E2. De onzen hadden er de handen vol aan. Het werd een erg spannende wedstrijd. Bij rust met 2-1 achter en het werd eerst ook nog 3-1. Toch heb ik geen gemopper op elkaar gehoord. Vervolgens begon de inhaal race, want onze Burense Boys bleven het geloof erin houden. En terecht, want er werd vaak echt gevoetbald.

Onze E1tjes begonnen goed aan de wedstrijd, meteen al mooi samenspel met een kans voor Aaron. En niet lang daarna de 0-1 door Joey. De ammertjes lieten zich niet onbetuigd en scoorden de 1-1 en de 2-1, mede door het soms te enthousiast aanvallen van de verdedigers. Onze keeper Robin kon zich enkele malen goed tonen, anders was de achterstand nog verder opgelopen.

In de rust hebben de coaches Arno en Rob, kennelijk strijdbare taal gesproken, want onze jongens, stonden na de ranja op het veld te zingen, dat ze zouden gaan winnen.

Desondanks scoorde de thuisploeg nog de 3-1.

En toen……. kwam BurenE1 opzetten. Len ging wat meer naar voren en loste een paar van zijn afstandsknallen. Soms kwam Ruben alleen achterin te staan, wat hij goed oploste. En toen……. sneed Conrad als en slangenmens 2x door de verdediging en schoot de 2-3 en de 3-3 knap binnen. Broer Derk dacht: wat jij kan, kan ik ook en soleerde naar de 3-4. Het werd echt spannend. Opnieuw kregen de ammersen kansen, die ze echter niet benutten, mede door goed keeperwerk. Vlak voor tijd scoorde Luuk nog de 3-5 na een sluw passje, waar Luc zo goed in is.

Foto: Robin duikt zo snel dat de camera het niet bij kan houden.

Het team kijkt toe bij de perfecte trap van Len.