Heukelum E3 - Buren JO11-1

Heukelum E3

E-Pupillen (najaar), E1, 3e klasse 319

5 november 2011 9:00

Heukelum E3 – Buren E1 4-6  5 nov. 2011.

Met de vorige wedstrijd tegen Heukelum, waarin we in de laatste minuut een penalty misten, nog in gedachten gingen we naar gelijk genaamd plaatsje.

Het werd de gewenste revanche na een leuke wedstrijd, waarin individuele acties beslissend waren. Al  snel werd de wedstrijd geopend met wat ik de mooiste goal van de wedstrijd vond: Aaron scoorde met een hakvolley achter het standbeen langs.  Helaas in eigen doel.  Gelukkig scoorde hij ook de belangrijke 2-4  in het doel  van de tegenstander; na goed doorzetten van Luc.

Het werd al snel 1-1 na een voetbal goal van Len. (Hij zou ook voor de gelijkmakende 2-2  zorgen en voor de 3-6).
Vervolgens scoorde Joey de 2-3. Na aangeven van Conrad.  Ook Luuk pikte zijn doelpuntje mee na een voorzet van Derk.

Tussendoor had Robin een paar keer een doelpunt voorkomen door goed keeperswerk en was er op het middenveld goed storend werk van Ruben.

Ad.
PS Vermeldenswaard is nog wel dat Marielle (of Ad?) door de scheids achter het hek werden gestuurd.

Luc knalt een penalty.

Derk schiet een penalty terwijl zijn broer niet durft(?) te kijken.

Ruben schiet een penalty met volle concentratie.