Noordeloos E1 - Buren JO11-1

Noordeloos E1

E-Pupillen (najaar), E1, 3e klasse 319

19 november 2011 9:15

Noordeloos E1- Buren E1 1-3; 19-11-2011.

De eerste wedstrijd in een reeks waarin de onzen 4 wedstrijden in 8 dagen spelen.
Een van onze spitsen namelijk Luc was afwezig en daarom debuteerde Ruben in de spits. Omdat ook de tegenstander 8 spelers had, hoefde er niemand aan de kant. De eerste 10 minuten ging het gelijk op. Met wel kansjes, maar die werden niet benut. Ongeveer halverwege de 1e helft schoot Aaron na flipperkastvoetbal voor het doel van de Noordeloozers, de bal in het dak van het doel.

Niet lang daarna kwam er een uitbraak van Noordeloos. Derk en Conrad speelden een ijzersterke wedstrijd in de verdediging, maar nu was Damian toch even ontsnapt. Hij stormde op onze keeper Robin af, die niet anders kon doen dan een overtreding te maken. Damian stortte ter aarde, rolde nog drie keer om zijn as, moord en brand schreeuwend. De scheidrechter beloonde dit alles terecht met een penalty. Die keurig benut werd:1-1 met de rust.

De 2e helft bleef………. spannend. omdat alleen Luuk en Len scoorden. We kregen wel een paar hoekschoppen te nemen, die prima door Joey werden voorgegeven. Soms afgewisseld door een korte variant.

Maandag en donderdag spelen we tegen VVAC en zaterdag tegen LRC. Kortom een (in)spannend weekje.

Ad.

Na gedane arbeid is het zoet rusten.

Ruben doet aan steile wand voetbal.

Ook Robin bekijkt het vanuit een ander perspectief (dan Damian).