Wadenoijen E1- Buren E1; 17 maart 2012

Wadenoijen E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 319

17 maart 2012 9:00

Onze jongens begonnen goed aan de wedstrijd en dat resulteerde al snel in een 0-2 voorsprong, door doelpunten van Aaron en Joey. Dit na prachtig samenspel. Echte voetballende goals! Jammer genoeg werd er iets te lang na genoten door onze Eentjes, want tot 2 keer toe scoorde een pingeldoos van Wadenoijen, van bijna uit de aftrap.

Met een mooi schot kwamen onze gastheren+doelvrouw voor. Dat liet Len niet op zich zitten en scoorde ook, met een even fraai schot. Door een vrije trap, een klutsbal en een 1-2 tje kwam Wadenoijen met 6-3 voor. Luuk scoorde met een sluw puntertje, tegen. Waarna Aaron en Derk de stand weer gelijk trokken. Opnieuw kwam de tegenstander voor ditmaal door een enorme pegel. Hierna kreeg Buren nog een aantal kansen op de gelijkmaker, maar dat wou niet meer lukken.

Al met al een leuke wedstrijd waarin de onzen goed voetbalden. Als gastspeler deed Mika mee. Keeper Luc maakte de nodige reddingen en de verdedigers Conrad en Ruben, stopten menigmaal hun tegenstanders goed af.

Ik had deze Burense boys een poosje niet zien spelen, maar ik vond ze goed vooruitgegaan.

Ad.