Makkelijke uitwedstrijd Buren

Mannen Zondag standaard, 1, 4e klasse F

9 september 2012 14:30

Verhagen, J.J.M.

Buren won de uitwedstrijd in de vierde klasse F Zuid 1 tegen HHC '09 in Heusden gemakkelijk met 0-3. Die uitslag was aan de lage kant, want Buren kreeg wel kansen genoeg om in de dubbele cijfers te raken. HHC speelde veel te lief en zal op deze wijze niet veel punten pakken. Buren had al zeker vier opgelegde kansen laten liggen voordat de score werd geopend.

Dat gebeurde halverwege de eerste helft eindelijk. Davy Rademaker kopte een voorzet van Jeffrey Heyster in de touwen: 0-1. Ook daarna bleef deze stand lang staan. Pas net voor rust ontsnapte Heyster aan de buitenspelval en kwam alleen voor de doelman: 0-2.
In de tweede helft was Buren niet erg geconcentreerd. Dat gaf de thuisclub enkele honderd procent kansen om dichterbij te komen. Gelukkig deelde doelman Wesley Broekhuizen niet in de malaise en hield met een aantal prima reddingen zijn doel schoon.
Daarna bezon Buren zich weer op zijn daden. Twintig minuten voor tijd werd het 0-3. De net ingevallen Bodhi Tip kapte een man uit en stuurde Heyster weg. Die kwam alleen voor de doelman en scoorde zijn tweede doelpunt van de wedstrijd. Met zes punten uit twee wedstrijden staat Buren samen met Beesd en OSC '45 aan kop. Bovendien heeft de ploeg nog geen tegendoelpunt geincasseerd.

Opstelling:
Wesley Broekhuizen; Daniel van Dalem, Derk-Jan van Essen, Martin Verweij, Sander Scheffel (65. Marijn Verbeek), Frank Stap, Kevin Groffen, Elco Verkerk; Ado Mehic, Davy Rademaker (70. Bodhi Tip), Jefrey Heyster.