E1 wint de eerste competitiewedstrijd

8 september 2012 10:45

A. Verweij

Buren E1 TEC E1

Een nieuwe trainer, drie nieuwe spelers en een hele lastige tegenstander........
Alle  ingrediënten voor een spannende voetbalthriller.......... En dat werd het!!

De E 1 speelde een prima wedstrijd waarbij zij steeds op voorsprong kwamen, echter TEC wist met name door goed counterspel steeds langszij te komen.
Aaron keepte een prima wedstrijd en door zijn lange uitrap werd direct druk uitgeoefend op de tegenstander.
De verdediging liet weer een heel knap staaltje werk zien, Derk, Conrad en Sven waren zeer lastig te passeren en door snelheid en inzicht kwamen de aanvallers van TEC nauwelijks in de 16 meter.
Het middenveld werd gedomineerd door Len en Joey die door middel van hun splijtende passes de flanken prima bedienden.
Pepijn en Luuk konden dankzij hun snelheid en het prima benutten van de vrije ruimtes de verdediging van TEC regelmatig passeren en spitsen Luc en Ruben prima bedienen, die daaropvolgend met mooie acties of een goede voorzet de aanval continueerden.

Dit alles resulteerde in een dikverdiende overwinning, waarbij de inzet van een ieder noemenswaardig is!

Sven, Max (vakantie) en Pepijn, welkom bij de E1, we gaan er een mooi seizoen van maken!