Leerdam Sp.'55 E1 - Buren JO11-1

Leerdam Sp.'55 E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse E35

15 september 2012 9:00

15-9-2012 Leerdam E1 –  Buren E1 3-8.

Op een zonnig veld in Leerdam speelden onze burense boys hun eerste uitwedstrijd van de nieuwe competitie. Helaas moesten ze het zonder Ruben stellen, die vanwege zijn verjaardag, waarmee van harte gefeliciteerd, niet kon komen.

Onze E eentjes begonnen in de 1e minuut, meteen met een Barcelona doelpunt. Een combinatie van Pepijn en Max werd keurig afgemaakt. De toon was gezet voor een wedstrijd, waarin de onzen steeds iets beter waren. We wonnen met 8-3, maar dat had nog wel iets meer kunnen zijn als Len zijn eigen voetbalschoenen bij zich had gehad.

In het doel is teruggekeerd onze Aaron, die in het vorige seizoen voetbalde, maar nu weer zijn keeperstrui heeft aangetrokken. Als backs speelden Derk, Sven en Conrad die alle drie niet voorbij te pingelen zijn, maar die met een combinatie heel soms worden uitgespeeld. Op het middenveld speelden Joey “met de mooie trap” en Luuk “met het grote loopvermogen”. Onze spits heet Luc, hij scoorde 4x keer zeer koelbloedig, waarvan een keer met buitenkantje links.

Al met al een uitgebalanceerd team, dat door de coaches Joost en Rob goed is neergezet.

Ad.