E1 pakt 4e overwinning op rij!

GVV E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse E35

20 oktober 2012 10:45

Verweij

Zaterdag 20 oktober was een bijzondere dag voor de E1.

Allereerst werden de nieuwe tenues uitgereikt.

En wat zijn ze mooi!

De sponsors Van Dijk Groep (George Seitzinger) en Dutch Furniture Design(Andre Serbee) waren aanwezig en samen met de spelers, trainer en leider werden zij door de fotograaf op de gevoelige plaat vastgelegd, zie voor informatie over de sponsors ook de Teampagina.

De foto’s hierboven zijn alvast een voorproefje .

En dan…… waar al weken reikhalzend naar uit werd gekeken…… De Topper tegen GVV. Bij winst zou de E1 bovenaan de ranglijst staan (en drie punten los), dus best een spannend treffen. In de herfstvakantie werd er zelfs doorgetraind en het resultaat mocht er zijn.

De E1 begon de wedstrijd voortreffelijk, veel druk op de tegenstander, uitstekende passes,  heel veel inzet en mooi tikkie-takkie voetbal. Langs de lijn werd zelfs een vergelijking gemaakt met een bekende Spaanse voetbalclub en de toeschouwers (in grote getale aanwezig) werden getrakteerd op een mooie voetbalochtend. Bovenstaande resulteerde al heel snel in een fraaie treffer en kort daarna werd de bal werkelijk het doel ingejaagd. Nadat ook de derde treffer mooi in de korte hoek werd gelegd kon de E1 met een prima voorsprong de rust in.

Maar dan…. wederom start de E1 de tweede helft enigszins laconiek, veel balverlies op het middenveld en daardoor veel kansen voor de tegenstander. Dit blijft toch een puntje van aandacht! Doordat de E1 zich relatief snel herstelde en door weer uitstekend werk van de goalie bleef de schade beperkt tot één tegentreffer, echter dient wel gezegd te worden dat  de E1 daarbij ook een beetje geluk had.

De vierde treffer bracht gelukkig weer wat rust en de wedstrijd werd professioneel uit gevoetbald op met name de helft van de tegenstander.

Wat opvalt is dat zowel in teamverband als ook individueel de E1 een enorme progressie doormaakt.

De spelers komen steeds meer tot hun recht op de verschillende posities en wat nog veel belangrijker is, het plezier met elkaar alsmede de bereidheid tot hard werken (voor elkaar), maken dat de E1 een hecht team wordt en dan volgen de goede resultaten vanzelf!

Een speciaal bedankje voor de scheidsrechter, wederom weer een prima geleide wedstrijd!