Herovina E3 - Buren JO11-1

Herovina E3

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse E35

22 september 2012 8:30

22-09-2012 Herovina E3-Buren E1.

Met bijna evenveel supporters als spelers, trokken we naar Herwijnen. Herwijnen E3 heeft de plaats ingenomen van Ingen. Herwijnen speelde vorig jaar nog bij de f-jes.

De onzen scoorden in no time de 0-1 en 0-2. Waarna een beetje de gemakzucht in de ploeg sloop. Daardoor duurde het nog een poos voor de 0-3 en de 0-4 vielen, waarmee de ruststand werd bereikt.  Ook in de rust scheen het zonnetje en smaakte de ranja, in de kleedkamer en de koffie op het veld, heerlijk.

In het begin van de 2e helft, scoorde Herovina een doelpunt, nadat in de verdediging een beetje slapjes werd ingegrepen. De Burensen schrokken op en liepen daarna makkelijk uit naar 1-7. Voetballend was de wedstrijd wat minder dan vorige week, maar het scoren liep weer goed. Een voetbalwedstrijd winnen is een teamprestatie, waarbij de score wordt geteld in doelpunten. Maar voor een overwinning heb je ook een goede keeper (Aaron) nodig met backs (Sven, Derk, Ruben en Conrad) die de flankspelers van de tegenstander afstoppen. Het enorme veld tussen de twee goals moet worden overbrugd door spelers met een goede pass  en/of  meters kunnen lopen (Luuk, Len en Joey). Het meest in het oog lopend zijn de spitsen (Luc, Max en Pepijn), omdat zij het meest scoren of voorzetten geven.

Alle doelpunten in deze wedstrijd werden gemaakt door L.

Ad.