E1 pakt volle winst in Gangnam Style!

Wadenoijen E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse E35

27 oktober 2012 10:45

v.d. Brenk

Buren E1 - Waddenoijen E1        6-0

Na de klinkende overwinning van vorige week wachtte deze week de wedstrijd tegen Waddenoijen.

Een naar het leek eenvoudige wedstrijd aangezien Waddenoijen pas één wedstrijd had gewonnen.

Vol zelfvertrouwen kwam de E1 het veld op en inderdaad bleek al in de eerste 10 minuten dat de E1 een klasse beter was.

Er werd mooi gecombineerd en prima gewerkt maar omdat het heel erg druk was voor het doel van de tegenstander, was het erg lastig om de bal in het net te krijgen.

Daarbij dient ook aangemerkt te worden dat de doelverdediger van de tegenstander een prima pot keepte.

Gelukkig viel dan toch de 1-0 en net voor het einde van de eerste helft was de 2-0 een feit, maar helemaal gerust waren de wederom in grote getalen aanwezige toeschouwers er niet op.

Gelukkig bleek in de tweede helft maar weer dat de E1 snel leert , er werd meer overgespeeld en met name de schoten vanuit de tweede lijn leverden nu wel het gewenste resultaat.

Waddenoijen is eigenlijk maar 1 keer gevaarlijk geweest en kwam er eigenlijk niet aan.

Met 4 doelpunten in de tweede helft was de 6-0 een feit.

Elk doelpunt werd gezamenlijk in 'Gangnam Style' gevierd en het is

erg leuk om te zien dat bij alle jongens het teamresultaat  prevaleert  boven het individuele resultaat.

Een groot compliment voor de trainers en de leider die op zeer positieve wijze 3 x per week deze wijze les uitdragen en met succes!

Volgende week wacht de krachtmeeting tegen TEC en dit zal ongetwijfeld een hele spannende wedstrijd worden.

Suc6 volgende week!