E1 op koers

17 november 2012 10:45

R. Peterse

BurenE1 - Herovina E3 13-1

Na de wat mindere wedstrijd van vorige week was de E1 erop gebrand deze wedstrijd tot een goed einde te brengen. Alhoewel de tegenstander onderaan staat had zij maar met 3-2 van TEC verloren en werd in de voorbereiding hard getraind om goed beslagen ten ijs te komen.

Iedereen was weer present, het weer was goed dus alles zat mee om er een mooie pot voetbal van te maken.

De E1 ging voortvarend van start en binnen de kortste keren lag de bal al twee keer achter de keeper van Herovina.

Er werd weer zeer goed gevoetbald en heel  goed gecombineerd.

Herovina kwam niet of nauwelijks aan de bal en de middenvelders wisten een schaarse aanval van Herovina al direct  in de kiem te smoren. De verdediging kon daardoor meer naar voren gericht voetballen en dit resulteerde erin dat de E1 met een comfortabele voorsprong van 6-0 kon gaan rusten.

Na de rust eenzelfde beeld met mooi combinatievoetbal en een aantal trefzekere schoten vanuit de tweede lijn.

Teamwork op en top maakte dat er maar liefst nog 7 keer werd gescoord, niet geheel onbelangrijk omdat hiermee de E1 qua doelsaldo ook goede zaken doet. Het was weer een lust voor het oog.

Herovina wist tot slot  de eer nog te redden door een mooie treffer.

De E1 ligt met nog twee wedstrijden te gaan op koers voor een hele mooie afsluiting van deze najaarscompetitie!