Wadenoijen E1 - Buren JO11-1

Wadenoijen E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse E35

24 november 2012 11:00

Met een mascotte in spé, genaamd Bink, en onze geblesseerde Pepijn in de gelederen, trok andermaal een klein legioen naar Wadenooijen om de E1 aan te moedigen. Aanmoedigen was niet nodig, want de Burense boys waren veel beter, zodat er van een wedstrijd geen sprake was. Het is geweldig om te constateren hoe enorm het team vooruit is gegaan. De match is met vijf nul gewonnen en ik vond het leuk dat onze jongens tegen de keeper zeiden, dat hij weer de nul had gehouden!

Ook persoonlijk hebben de jongens van Burensch bloed stappen gemaakt. Allemaal hebben deze kerels een paar bijzondere kwaliteiten, wat er een compleet team van maakt. Onze E-eentjes zijn voetballende zwanen in wording. Dat doen ze natuurlijk vooral zelf; maar ook de trainers en coaches verdienen een dikke pluim.

Met nog 1 wedstrijd te spelen, staat Buren E1 fier op kop. De laatste wedstrijd spelen we in Geldermalsen op 8 december. Komt allen!

Ad.