Buren JO11-1 - TEC E1

TEC E1

E-pupillen zaterdag, E1, 1e klasse E09

13 mei 2013 18:30

13 mei 2013 Buren E1-TEC E1.

Op een droog veld waar een waterig zonnetje de laatste gure wind van deze lange winter probeerde te overtreffen, traden ( de meesten) van onze Burense boys aan voor hun laatste officiële wedstrijd als E-tje.  De tegenstanders kwamen uit Tiel  en hadden alle wedstrijden nog verloren. Helaas voor ze, kwam daar gisteren geen verandering in. De onzen, getooid met een groen hesje, wonnen regelmatig met 6-2. In een wedstrijd die prima geleid werd door Arno. Voor de geschiedschrijving nog maar eens de namen: doel Aaron; achter Conrad en Derk; midden Max, Ruben, Luuk en Len; voor Luuk, Luc, Joey en  Pepijn.  Sven was afwezig. De jongens werden gecoacht door Joost en Rob en ook door hen getraind met hulp van René en Frank.  De fansite op SV Buren.nl werd bijgehouden door Astrid en Ad.

Iedereen bedankt met name ook de supporters en de sponsors (zie website).

Ad.