Beesd E1 - Buren JO11-1

Beesd E1

E-pupillen zaterdag, E1, 1e klasse E09

2 maart 2013 9:00

02-03-2013 Beesd E1 – Buren E1 5-1.

De 1e  klasse is wel een stuk sterker dan de 2e. Dat hebben de eerste twee wedstrijden wel uitgewezen. In Beesd deed onze E1 de eerste helft aardig mee, hoewel Beesd fel van start ging. Buren kwam op een 1-0 voorsprong door een solo van Pepijn.

En,  indirekt, is daarmee meteen gezegd wat in deze wedstrijd het pijnpunt was: onze jongens kwamen niet aan voetballen toe. Doordat de tegenstander, meer dan in de 2e klasse, druk zet, wordt de bal te vaak hard naar ver naar voren geknald. Maar onze spitsen Luc en Joey moeten het niet van hun loopsnelheid hebben en daardoor krijgen we vrijwel geen doelkansen. Een enkele keer werd door onze middenvelders Len, Luuk, Ruben en Max gecombineerd en kwamen we tot 30 meter voor de goal.

Ondanks dat Aaron vandaag goed keepte, en de backs Conrad, Sven en Derk aardig verdedigden, kregen onze Burense Boys er toch 5 in het eigen mandje.

Gelukkig hielden de jongens er lol in en bleven ze strijden en werd er niet op elkaar gemopperd. En…. er kan weer getraind worden en dan zal het voetbal terugkomen, want verleerd zijn ze het zeker niet.

Ad.