Buren E1 pakt de Beker!

Vuren E1

E-pupillen, E1, Groep 2 09

12 oktober 2013 9:00

Op 12 oktober stond de laatste Bekerwedstrijd tegen Vuren gepland.
Op papier leek het een eenvoudige wedstrijd te worden aangezien Vuren alle wedstrijden met dikke cijfers had verloren.
Vanaf het eerste fluitsignaal zette de E1 direct veel druk en werd al snel het eerste doelpunt gescoord maar... daarna lukte het maar niet de bal in het net te krijgen. In de tweede helft verliep dit gelukkig beter en werd er maar liefst 9 maal gescoord. Na terugkomst in Buren kregen alle jongens een beker.  Daarna werd er natuurlijk nog een feestje gevierd met een frietje en een drankje en natuurlijk werd het  'We are the Champions' uit volle borst meegezongen!
Top Jongens!