E1 KAMPIOEN!

MEC'07 E1

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse E35

16 november 2013 10:00

Met nog twee wedstrijden te gaan heeft de E1 op 16-11 het kampioenschap al in de wacht gesleept! Na de overwinning tegen MEC, overigens een mooie wedstrijd waarin de E1 maar weer eens liet zien hoe hard 'onze' jongens (voor elkaar) werken en hoeveel plezier zij met elkaar en in het spelletje hebben, werd de champagne in de kleedkamer ontkurkt en kon het feest bij terugkomst op Het Hulster worden voortgezet.
Dank aan de trainers, leider en sponsor die met veel enthousiasme het team begeleiden.
En natuurlijk ook de trouwe supporters die elke week weer langs de lijn staan en een ieder die een bijdrage heeft geleverd aan het kampioensfeestje.
TOP gedaan jongens!