Buren JO11-1 - BZS E1

20 februari 2010 10:30

luuk grosman

Buren E1 – BZS E1

Zaterdag 20 Februari was het eindelijk weer zover. Er kon gevoetbald worden na een lange winterstop. Het was wel erg koud en het veld was op sommige plekken nog wel een beetje hard, maar zowel Buren als BZS hadden daar geen problemen mee en maakten er  een sportieve wedstrijd van.

De tegenstander was het sterke BZS. Buren had een bliksemstart en kwam uit een hoekschop op 1-0.

Na een redding van Aron kwam BZS  even later toch verdient op 1-1. Toch ging Buren met een voorsprong de rust in.  Na een goede aanval werd het 2-1.

Na de rust was Buren gelijk scherp en liep het uit naar een 5-1 voorsprong. Hierna dacht Buren dat ze er al waren en werd er slordiger gespeeld. Hierdoor kwam BZS terug tot 5-3 en bleef het fel aandringen omdat ze voelden dat er meer in zat. Gelukkig pakte Buren de draad weer op en maakte er 6-3 en 7-3 van. Het slotakkoord was echter voor BZS dat vlak voor tijd nog een keer scoorde en zo werd de eindstand 7-4.

Een verdiende overwinning  en leuk om zo weer te beginnen na de winterstop.  Een beetje geflatteerd dat wel  want BZS heeft een leuk team.

Aron,Nienke,Cas,Brian,Kevin,Patrick,Ryan en Jarrel jullie hebben prima gespeeld en er voor gezorgd dat de ouders het toch nog een beetje warm kregen ondanks de kou.