Buren JO11-1 - Waalkanters E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 215

27 februari 2010 10:30

appie van ooyen

Wedstrijd Buren E1 – Waalkanters E1 zaterdag 27 februari.

Zaterdag 27 februari speelden wij tegen Waalkanters E1 eindelijk na een aantal afgelaste wedstrijden en trainingen.

Doordat er een aantal spelers zich hadden afgemeld, voor de wedstrijd, hadden wij een gast speler; Patrik van Arkel.

De opstelling inclusief de wissels was als volgt; Nienke, Rachel (aanvoerder), Cas en Sharissa in de voorhoede, Patrik en Ryan op het middenveld, Jarrel en Menno in de verdediging en Aaron op het doel. Zo begon de wedstrijd in de regen, wat de gehele wedstrijd aanhield, het was een gelijkwaardige strijd en over en weer waren er diverse kansen. Maar in de 18e minuut maakte Patrik een schitterend doelpunt en zette daarmee de stand op 1-0. Tot de rust bleef het spannend maar veranderde er niets aan de stand. In de tweede helft kreeg de tegenstander in de 6e minuut een mooie kans en maakte een mooi doelpunt waardoor de stand op 1-1 kwam.  Zo kregen wij diverse kansen maar de bal leek er niet in te willen gaan, totdat Patrik in de 20e minuut van de tweede helft middels een aantal mooie acties scoorde, hierdoor werd de stand 2-1 dit was tevens de eindstand.

Het was een mooie wedstrijd en een ieder heeft weer een goede inzet getoond ondanks de gemiste trainingen. Op naar de volgende wedstrijd, veel succes!

Een ouder.