bekijk hier de openstaande vacatures

Leider

07-08-2023

Vacature leider 1e elftal

S.V. Buren is voor het eerste elftal op zoek naar een enthousiast persoon, die het leuk vindt om met onze voetballers en staf de juiste beleving te creëren tijdens wedstrijd en trainingen. De elftalleider is iemand met voetbalervaring die mee kan praten over opstellingen en tactieken, de spelers kent en oog heeft voor de volgende zaken:

-Coördineren van de organisatie van randzaken rond de wedstrijd zoals o.a.: invullen wedstrijdapp, aanspreekpunt leider tegenpartij, vervoer uitwedstrijden en kleding.

-Aanspreekpunt met betrekking tot algemene zaken rond wedstrijden en trainingen voor wedstrijdsecretariaat en secretariaat.

-Tussenpersoon tussen spelers en trainer.

-Contact onderhouden met bestuur  over rand voorwaardelijke zaken binnen de selectie.

-Contact onderhouden met leider van tweede elftal over functioneren van selectie.

-Helpen met organiseren van activiteiten naast wedstrijden en trainingen.

-Meedenken met het aandragen van oplossingen om (de aansturing van) de organisatie te verbeteren.

-Conflicten of discussies zonder waardeoordeel beoordelen en schakelen tussen de verschillende doelgroepen.

-Wensen en vragen vanuit staf en spelers begeleiden via de juiste kanalen.

-Waken voor correct gebruik van accommodatie en materiaal, discipline en normen en waarden van S.V. Buren.

Kortom, je moet iemand zijn die organiseren en coördineren leuk vindt, die graag met mensen werkt en die wil meehelpen en meedenken binnen de staf en spelers van S.V. Buren.

Heb je interesse of vragen? Stuur dan een e-mail naar  [email protected]

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder